wtorek, 27 września 2011

Witam!

Witam wszystkich melomanów!

Już od dawna nosiłam się z zamiarem założenia bloga na temat muzyki, bo niektórzy (E.M., tak Ty ) uważają, że znam się na tym co nieco. Tego nie wiem, ale wiem za to, że mam ochotę opisywać swoje refleksje i przemyślenia na temat muzyki - płyt, wykonawców, gatunków, bo muzyka wiele dla mnie znaczy... Nie mogę spędzić bez niej dnia, ale nie jestem z tych, co wszędzie chodzą z iPodem/odtwarzaczem MP3. Kupuję gazety muzyczne, płyty i staram się być na bieżąco z tym, co się dzieje w muzyce. Poza tym gram trochę na gitarze.

Wiele osób ma już dość mojego gadania na temat moich ulubionych muzyków/płyt, więc jeśli będę pisać, może te osoby wreszcie odetchną. Wcale nie uważam, żebym się jakoś szczególnie znała na muzyce, ale staram się.

Nie napisałam jakiej muzyki będzie dotyczyć ten blog. Otóż będzie to przede wszystkim Rock i Metal, bo tego słucham najczęściej, ale nie tylko. Czasem na pewno wkradnie się jakiś post niezwiązany z muzyką.

Zapraszam do odwiedzania bloga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz