piątek, 8 stycznia 2016

Podsumowanie 2015 i oczekiwania 2016

Nadszedł czas, by podsumować rok! Rok, w którym niestety miałam mniej czasu, by pracować nad blogiem i słuchać nowych płyt, więc podsumowanie będzie krótsze niż w poprzednich latach. Dłuższa jest list płyt, które miałam przesłuchać, niż tych, które faktycznie przesłuchałam. O większości albumów, które mi się spodobały, już pisałam w tym roku, więc przypomnę tylko moje ulubione trzy.

1. Leaves' Eyes - King of Kings
Obowiązkowa  pozycja dla fanów metalu symfonicznego, jest ciężar, moc, anielski głos i świetne piosenki! Liv i spółka zasługują na miano jednego z najlepszych symfoniczno-metalowych zespołów na świecie.

Świetny powrót po 6 latach! Mnóstwo przebojowych piosenek, trochę eksperymentów. Chłopaki potrafią grać rocka.

Zespół w ciekawym i zdecydowanie udanym wydaniu!

Na uwagę zasługują też The Libertines ze swoją trzecią płytą, Cochise (o których jeszcze napiszę), Chris Cornell, Trivium czy Paradise Lost.

A których płyt z zeszłego roku zapomniałam lub nie miałam czasu przesłuchać, a miałam taki zamiar?

Amberian Dawn - Innuendo, Eagles of Death Metal - Zipper Down, The Dead Weather - Dodge and Burn, Blackmore's Night - All Our Yesterdays, Metal Allegiance - Metal Allegiance, Amorphis - Under The Red Cloud, Iron Maiden - The Book of Souls, Riverside - Love, Fear and the Time Machine, The Answer - Raise A Little Hell, Blind Guardian - Beyond The Red Mirror, Lacrimossa - Hoffnung, Imperial State Electric - Honk Machine i pewnie jeszcze kilka innych. Właśnie zdałam sobie sprawę, że trochę tego jest. Może moim postanowieniem noworocznym będzie słuchanie większej ilości nowej muzyki? ;)

Ten rok był też smutny, ponieważ straciliśmy między innymi Lemmy'ego Kilmistera i Scotta Weilanda.

A na co czekam w 2016?

Na nową płytę Lacuna Coil - Delirium, może też uda mi się się posłuchać nowej płyty Megadeath i Gojiry czy wydanego już Blackstar Davida Bowie. W planach jest też nowe U2, Bon Jovi oraz Smashing Pumpkins. Poza tym na pewno znajdzie się jeszcze coś ciekawego.

9 komentarzy:

  1. U mnie w podsumowaniu również Leaves Eyes i to na wysokiej pozycji(dziękuję ;*).Koniecznie przesłuchaj albumy The Dead Weather i Amorphis. Absolutnie warto.

    Serdecznie zapraszam na nową recenzję (Amy Winehouse - Stronger Than Me) na blogu NAMUZOWANI.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Weszłam tu ze względu na twój komentarz na moim blogu i widzę siebie w ulubionych.
    Bardzo mi miło. :)
    Twojego bloga muszę ogarnąć, bo wydaje mi się być taki o wszystkim, ale to z czasem ogarnę. :D
    Możemy informować się o nowych wpisach?

    Pozdrawiam.

    ~Arco Iris

    http://to-tylko-muzyka.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. :)
    Akurat jak zobaczyłam twój nowy komentarz dodałam recenzję albumu Crissa Angela. Nie wiem, czy go kojarzysz? Tak, czy inaczej, zapraszam.
    http://to-tylko-muzyka.blog.pl/

    ~Arco Iris

    OdpowiedzUsuń
  4. "Blackstar" Bowiego jest genialne. Chociaż też strasznie smutne, bo będące pożegnaniem artysty ze słuchaczami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na dwie nowe recenzje (Britney Spears, Boy George).
    http://to-tylko-muzyka.blog.pl/

    ~Arco Iris

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałam jeszcze o jednym!
    Miałam zapytać, czy wiesz kim była Selena?
    Link do wpisu:
    http://to-tylko-muzyka.blog.pl/2015/09/17/przedstawiamy-poznajemy-sluchamy-1-selena/
    Piszę o tym, bo jest dla mnie jednym z najważniejszych artystów. Nawet nie wiem, czy nie najważniejszym i chętnie przeczytałabym jakiś twój komentarz po tym, jak zapoznasz się z historią jej życia i może kawałkiem jej twórczości...
    Co prawda wiem, że gustujesz w rocku i metalu, ale mam nadzieję, że przeczytasz, przesłuchasz coś i napiszesz choć parę słów. Naprawdę mi na tym zależy.
    Dziękuję.

    ~Arco Iris

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam serdecznie na nowy wpis:
    http://to-tylko-muzyka.blog.pl/

    ~Arco Iris

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na nową recenzje na blogu http://muzyczne-opinie.blogspot.com/ :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na nową recenzję na NAMUZOWANI.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń