czwartek, 21 czerwca 2018

Fix The Man - Demo 2018

Jak czytamy w opisie zespołu na jego Facebookowym profilu, chłopaki z Fix The Man "starają się naprawić świat swoją muzyką". Czy im się to uda, zobaczymy. Na pewno są na dobrej drodze :)

Tych czterech gości z Warszawy półtora roku temu postanowiło założyć zespół. Nagrali kilka piosenek, które teraz prezentują na żywo. A można mieć pewność, że przed publicznością czują się świetnie: każdy z nich ma doświadczenia w innych projektach muzycznych i na wielu scenach - od pubów po plener. 

Poznaliśmy trzy utwory zespołu, które składają się na demo: Sky, Sick i Mutual Friends. Można ich posłuchać na kanale YouTube zespołu. Ja wybrałam dla Was Sick, którego refren długo chodził mi po głowie.


Jeśli masz w zespole dwóch lutników, możesz być pewien, że instrumenty zawsze będą brzmieć idealnie. Trzeba przyznać, że gitary są mocną stroną zespołu: riffy, solówki i wyraźny bas robią robotę!

Mutual Friends jest najcięższe ze wszystkich trzech utworów. Takie riffy lubię!
Sky i Sick bardzo szybko zapadają w pamięć.

Muzyka zespołu jest przystępna i lekka, ale nie infantylna, jak to się czasem zdarza u młodych zespołów. Jestem pewna, że na ich koncertach publiczność dobrze się bawi.

Te trzy utwory rozbudziły moją ciekawość i mam nadzieję, że kiedyś usłyszę od chłopaków coś więcej. Jeśli czujecie tak samo, śledźcie ich koncerty i profil na Facebooku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz