piątek, 2 listopada 2012

Aerosmith - What Could Have Been Love

Jakieś dwa tygodnie temu pojawił się oficjalnie teledysk do drugiego singla z nowej płyty Aerosmith Music From Another Dimension. Piosenka nazywa się What Could Have Been Love. Pisałam już wcześniej o pierwszym singlu Aerosmith: Legendary Child (link). Jak już wspomniałam, podoba mi się ich styl, chociaż nigdy nie byłam aż tak wielką fanką tego zespołu. Trzeci singiel Love Alot też jest niczego sobie i tak jak pozostałe dwa przywołuje ducha klasycznego Aerosmith, co mnie bardzo, ale to bardzo cieszy (szczególnie w dobie eksperymentów rockowych zespołów z elektroniką i dubstepem :P).

Pomijając album Honkin' On Bobo (2004) złożony w większości z coverów (z jedną tylko piosenką napisaną przez Aerosmith - The Grind) to Just Push Play (2001) był poprzednim - w całości ich - dziełem, więc tak czy inaczej Steven i spółka mieli około 10-letnią przerwę. Czasem po tak długiej przerwie zespół za bardzo zaczyna hołdować nowoczesnym brzmieniom czy modzie (!!) nie mogąc znaleźć "złotego środka". Ale jeśli chodzi o Aerosmith, myślę, że mogę być o to spokojna. "Chłopaki" nic nie stracili ze swojego stylu, nie czuć, że mieli długą przerwę. Ich nowy album na pewno się spodoba nie tylko największym fanom i wielbicielom klasycznego hard rocka.

Album wychodzi bardzo niedługo, za 4 dni, a za dwa miesiące koniec roku, więc tak jak i w zeszłym roku zamierzam zaprezentować Wam moje ulubione płyty z minionego roku i po tych trzech singlach Aerosmith mogę wstępnie powiedzieć, że ich nowy krążek znajdzie się na mojej liście Top 2012...

6 komentarzy:

  1. Nie przepadałem nigdy za Aerosmith. Poza paroma szlagierami nie mają zbyt wiele do zaoferowania w sprawach muzycznych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, coś tam zawsze mają do zaoferowania ;) Dzięki za opinię, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem po pierwszym przesluchaniu MFAD...I jest dobrze. Steve i zaloga ciagle w swietnej formie...Polecam album...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O naprawdę?! Świetnie! Ale nie jest to coś porywającego? ;)

      Usuń
  4. Powiem ci ze naprawde mnie mocno zaskoczyli, nagrali bardzo ciekawy album. Takie kawalki jak Beautiful czy Another Last Goodbye albo Something naprawde dobrze brzmia. No i jeszcze duet z Carrie Underwood...Naprawde polecam album...

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam przeczucie, że to będzie fajny album! Jeszcze nie słuchałam, ale jestem bardzo ciekawa!!

    OdpowiedzUsuń