Ze zdziwieniem, albo raczej podziwem przyjęłam fakt, że Bruce Dickinson (Iron Maiden) wygłosił w środę w Warszawie na Forum IAB 2012 odczyt na temat Zarządzania Wartością Klienta. Już wyjaśniam: IAB czyli Interactive Advertising Bureau to Związek Pracodawców Branży Internetowej. Zszesza m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Jednym z jego zadań jest edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB Forum to konferencja marketingowa, na której są poruszane tematy związane z komunikacją interaktywną.
Piszę o tym, bo interesuję się tez marketingiem, szczególnie tym internetowym, ale ten wpis nie znalazłby się na tym blogu, gdyby nie był związany z muzyką. A jest tak poprzez osobę Bruce'a Dickinsona. Jest to dla mnie fenomen. Ten człowiek nie dość, że od wielu wielu lat śpiewa w Iron Maiden (a jego głos jest nieprzeciętny), "w wolnych chwilach" jest pilotem brytyjskich linii lotniczych Astraeus Airlines (był Dyrektorem ds. Marketingu tych linii). Stworzył stworzył firmę zajmującą się technologiami lotniczymi, dającą zatrudnienie dla ponad 1,5 tyś. ludzi w Walii. W jego przypadku należałoby zapytać, czego nie zrobił, ponieważ oprócz tego był prezenterem radiowym i telewizyjnym, napisał scenariusz do filmu, dwie książki oraz muzykę filmową. Chyba zostanie moim nowym idolem (bo tak naprawdę mało słucham Iron Maiden), bo nie dość że jest świetnym muzykiem jednego z najlepszych zespołów metalowych, to jeszcze jest biznesmenem i marketingowcem, czyli łączy oba moje zainteresowania: muzykę i marketing!! Ah, no i jeszcze jest szermierzem z sukcesami na koncie. Tak więc człowiek-orkiestra, pełen energii 53-letni mężczyzna:)
Poniżej jedna z moich ulubionych piosenek Iron Maiden - Run to The Hills:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz